I.
Úvodní ustanovení 1.
Internetový obchod provozuje společnost Innovation high-tech
s.r.o. , IČO: 06410545 se sídlem Panská 25, 686 04
Kunovice, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským
soudem v Brne- C 101942/KSBR (dále
jen ,,prodávající") 2.
Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup učiněný v internetovém
obchodě, a to jak ze strany spotřebitele, tedy každého člověka, který mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání
uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná, tak ze strany
osoby, která není spotřebitelem, tedy právnické osoby či podnikatele (dále jen
,,kupující"). 3.
Je-li kupující podnikatelem a při uzavření smlouvy je z okolností
zřejmé, že se koupě týká také jeho podnikatelské činnosti, ustanovení čl. IV. a
bodů V.2 - 8 těchto obchodních podmínek se nepoužijí. 4.
Závaznými jsou obchodní podmínky ve znění uvedeném na
internetových stránkách prodávajícího ke dni odeslání elektronické objednávky
kupujícím. 5.
Tato smlouva se řídí a je třeba ji vykládat dle českého právního
řádu, zejména pak zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a je-li kupující
spotřebitelem, též zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 6.
Veškeré spory vyplývající z této smlouvy či v souvislosti s ní
budou řešeny dohodou smluvních stran. V případě, že spory nebude možno vyřešit
dohodou, budou tyto řešeny soudy v České republice. Tyto obchodní podmínky
jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní
smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. Kupní
smlouvu předvídanou těmito obchodními podmínkami lze uzavřít v jazyce českém, a
to prostřednictvím příslušných e-shopů, jenž jsou umístěny na internetových
doménách www.cbdvita.cz, www.cbdvita.sk . II.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy Umístění nabídky prodeje zboží na
internetových stránkách ze strany prodávajícího není návrhem na uzavření
smlouvy. Učiněním objednávky ze strany zájemce tedy prodávajícímu
nevznikají žádná práva či povinnosti. O obdržení objednávky je kupující ze
strany prodávajícího informován prostřednictvím potvrzení automaticky
zobrazovaného po dokončení objednávky v e-shopu prodávajícího. Smlouva je
však uzavřena teprve pokud prodávající doručí kupujícímu ,,Potvrzení o
uzavření smlouvy" na emailovou adresu, kterou kupující při objednávání
zadal. Teprve okamžikem doručení takového potvrzení kupujícímu vznikají
mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti. Přílohou
potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kompletní
smluvní dokumentace bude uložena u prodávajícího a kupujícímu k ní
bude umožněn přístup. V
případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající
splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku.
Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva
je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky
prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních
podmínkách. Podmínkou
řádného učinění elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem
předepsaných údajů a náležitostí. Podáním objednávky zároveň kupující
stvrzuje, že se plně seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s těmito
souhlasí. Chyby vzniklé při zadávání dat v procesu podání objednávky jsou
zjistitelné následnou kontrolou ze strany kupujícího, přičemž tyto lze
ještě před odesláním objednávky opravit uvedením dat správných. Kupní
cenou je cena uváděná prodávajícím v nabídce příslušného zboží v době
uskutečnění objednávky ze strany kupujícího. Není-li však u výrobku
uvedena cena, nebo je cena nulová (např. z důvodu přidání nového
sortimentu), informuje se kupující o ceně u prodávajícího. Prodávající je
povinen kupujícímu cenu sdělit v nejbližším možném termínu. Ceny za zboží
jsou uvedeny podle zvoleného regionu včetně 15% DPH nebo 21% DPH, nebo bez
DPH pro regiony mimo EU a registrované obchodníky z EU (mimo ČR)
s platným VAT. Doba
trvání případných akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno
doplňující informací u výrobku jinak. Kupní
cenu lze uhradit následujícími způsoby: a)
bankovní převod, b)
dobírka (za podmínky, že je tento způsob v regionu dodání
proveditelný). V případě, že zájemce učiní
řádnou objednávku a ze strany prodávajícího nedojde k uzavření smlouvy,
zavazuje se prodávající vrátit zájemci veškerá jím poskytnutá plnění. III.
Dodací podmínky Kupující má co do dodání zboží na
výběr z následujících přepravců: a)
Česká pošta b)
Zásilkovna c)
GLS d)
Osobní vyzvednutí V závislosti na zvoleném
dodacím regionu mohou jednotliví přepravci nabízet více typů přepravy (např.
přepravu expresní apod.). V závislosti na regionu dodání mohou být
nabídnuty služby všech nebo jen některých z výše uvedených přepravců. Cena přepravy se odvíjí od
váhy zboží, místa dodání, zvoleného přepravce a typu přepravy. Na základě
těchto informací je vypočítána přesná cena za přepravu. Ta je zobrazena před
dokončením objednávky v kroku "doprava a platba" před provedením platby,
popř. zvolením požadovaného typu platby. Jiný způsob odběru, včetně osobního
odběru, je případně nutno dohodnout s pracovníkem prodávajícího. V případě, že zboží v
nákupním košíku překročí stanovené limitní rozměry nebo hmotnost, je o tom
kupující informován před dokončením objednávky. V těchto případech je
kupující kontaktován pracovníkem prodávajícího s individuální nabídkou
možností přepravy. Nebezpečí ztráty,
poškození, zcizení či jiné škody na zboží přechází na kupujícího v případě
osobního odběru okamžikem převzetí zboží od prodávajícího. Zboží se považuje za
odeslané dnem předání přepravci. Za případné nedostatky ve službách
poskytovaných přepravcem prodávající nenese odpovědnost. Při převzetí balíku se
kupujícímu doporučuje zkontrolovat, zda tento není nikterak poškozen nebo
zdeformován. V případě, že ano, lze doporučit nepřevzetí balíku a jeho
následnou reklamaci u přepravce. Prodávající garantuje
soulad složení zboží pouze ve vztahu k právním předpisům platným v České
republice, nikoliv ve vztahu k právním řádům jiných států dodání. Kupující
potvrzuje, že si plně ověřil právní podmínky držení a nakládání se zbožím ve
svém domovském státě. IV.
Odstoupení od smlouvy V této části obchodních podmínek
jsou uvedeny informace týkající se odstoupení zákazníka - spotřebitele od
smlouvy jako podmínky takového odstoupení, lhůty a postupy pro uplatnění
tohoto práva. Tato část obchodních podmínek současně slouží jako poučení
kupujícího - spotřebitele o právu na odstoupení od smlouvy. Kupující
má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode
dne převzetí zboží. V případě, že je předmětem smlouvy několik druhů zboží
nebo dodání několika částí, má kupující právo odstoupit od smlouvy bez
udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí poslední dodávky
zboží. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Kupující
je v případě odstoupení od smlouvy dle předchozí věty povinen bez
zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od takového odstoupení,
vrátit zboží prodávajícímu, a to tak, že toto doručí do sídla
prodávajícího (pokud možno v původním obalu, včetně kopie dodacího
listu). Aby byla dodržena lhůta pro vrácení zboží, postačuje odeslat
zboží zpět před uplynutím příslušné lhůty. Kupující nese přímé náklady
spojené s vrácením zboží. Pro případ, že by zboží nebylo možno vrátit
obvyklou poštovní cestou, jsou maximální náklady odhadovány na částku ve
výši 400,- Kč, přičemž jako pomocné kritérium pro odhad této částky bylo
zvoleno srovnání s ceníkem společnosti Česká pošta, s.p., a to pro balík
do ruky o hmotnosti 50 kg; skutečné náklady spojené s vrácením zboží tedy
můžou být vyšší. V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené
či viditelně opotřebené, je prodávající oprávněn uplatnit vůči kupujícímu
nárok na náhradu škody. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je
prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na
vrácení jím poskytnutého plnění. Kupující však odpovídá pouze za
snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným
způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou
a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Odstoupí-li
kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu,
nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní
prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy
přijal, a to stejným způsobem. Kupujícímu tak na základě odstoupení od
smlouvy nevzniknou další náklady. Peněžní prostředky budou ze strany
prodávajícího vráceny teprve po obdržení vráceného zboží nebo prokázání,
že bylo zboží odesláno zpět. Jestliže
kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který
prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží
ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Právo
na odstoupení od smlouvy je kupující povinen uplatnit u
společnosti Innovation high-tech s.r.o., IČO: 06410545 se
sídlemPanská 25, 686 04 Kunovice, formou jednostranného právního
jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb). Kupující
bere na vědomí, že dle ust. § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo
jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle
přání kupujícího nebo pro jeho osobu a od kupní smlouvy o dodávce zboží
v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal
a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Prodávající
je oprávněn odstoupit od smlouvy v následujících případech: a)
zboží se již nevyrábí nebo nedodává, b)
zásoby prodávajícího byly vyčerpány, c)
došlo k výrazné změně ceny, d)
prodávající není schopen plnit na daný závazek. Odstoupí-li prodávající od smlouvy dle tohoto odstavce
obchodních podmínek, kontaktuje kupujícího a případně kupujícímu doporučí
náhradní zboží. Nedohodnou-li se smluvní strany na dodání náhradního zboží či
jinak, vrátí prodávající kupujícímu veškeré peněžní prostředky jím zaplacené
bez zbytečného odkladu. V.
Práva z vadného plnění Uplatnit
práva z vadného plnění lze u prodávajícího na adrese Panská 25, 686
04 Kunovice. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s těmito
obchodními podmínkami a právním řádem České republiky. Prodávající
odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal: a)
má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání,
takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující
očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, b)
se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo
ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, c)
věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy, d)
je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a e)
věc vyhovuje požadavkům právních předpisů České republiky. 3.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i
dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale
pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu
součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. 4.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu
odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění
vady. 5.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v
případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt
vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo
od smlouvy odstoupit. 6.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na
dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může
požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě,
že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc
opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době
nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže. 7.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před
převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti
čtyř měsíců od převzetí. Je-li předmětem koupě již použité spotřební zboží, je
kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží
v době dvanácti měsíců od převzetí. Shora uvedené neplatí v následujících
případech: a)
u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána, b)
na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, c)
u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, d)
vyplývá-li to z povahy věci, e)
kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo kupující
vadu sám způsobil. Při dodání nové věci vrátí
kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou. Prodávající v
takovém případě uhradí kupujícímu pouze náklady skutečně vynaložené
a přiměřené povaze věci. Prodávající není povinen uhradit kupujícímu
náklady na vrácení věci z místa neodpovídajícího původně zamýšlené lokalitě
užívání a zároveň nacházejícího se v lokalitě, s níž jsou spojeny nepřiměřeně
větší náklady na přepravu věci do sídla prodávajícího, nebyl-li prodávající o
možnosti užívání věci v takové lokalitě před uzavřením této smlouvy ze strany
kupujícího informován. Kupující není oprávněn podmiňovat vrácení věci úhradou
výše zmíněných nákladů spojených s vrácením. Takové náklady je kupující
oprávněn požadovat teprve okamžikem doručení věci do sídla prodávajícího. Prodávající nebo jím
pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří
(3) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu
výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění
vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů
ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na
delší lhůtě. Prodávající písemně
informuje kupujícího o výsledku reklamace. VI.
Ochrana osobních údajů Osobní
data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými předpisy České
republiky. Osobní údaje zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití. Osobní
údaje jsou důvěrné a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak
zneužity. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje
zákazníků předávány pouze v rozsahu nezbytném pro bezproblémové
doručení zboží. Další,
podrobné podmínky ochrany osobních údajů jsou upraveny zvlášť, a to
dokumentem ,,Podmínky ochrany osobních údajů", který je kupujícímu
zpřístupňován v internetovém obchodě v rámci činění objednávky. VII. Další
práva a povinnosti smluvních stran Prodávající
není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ust. §
1826 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Mimosoudní
vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající především
prostřednictvím elektronické pošty, přičemž stížnosti je možno zaslat na
adresu info@cbdvita.cz . Stížnost může kupující doručit taktéž do
sídla prodávajícího. Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad
pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně
spotřebitele.
Používame cookies, aby sme zaistili správne fungovanie a bezpečnosť našich stránok. Tým vám môžeme poskytnúť tú najlepšiu skúsenosť z ich návštevy.
Pokročilé nastavenia
Tu môžete upraviť svoje preferencie ohľadom cookies. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.
Bez nevyhnutných cookies sa neobíde správne a bezpečné fungovanie našich stránok a registračný proces na nich.
Funkčné cookies ukladajú vaše preferencie a prispôsobia podľa nich naše stránky.
Výkonnostné cookies monitorujú výkon našich stránok.
Vďaka marketingovým cookies môžeme merať a analyzovať výkon nášho webu.